zondag 25 maart 2012

Elnapress, jurkje' la mia boutique' en jurkje' itsafits'



Dit is mijn nieuwste aanwinst.Een vondst van wel 10 euro uit een kringloopschuur in een piepklein dorp op de Veluwe.

Het is een strijkmachine. Een Elnapress 3000. Het is niet te geloven hoe goed je strijken kan met zo'n machine. Geen vouwen, geen rommelige lapjes meer. Leve kringloopwinkels en leve al die mensen die geen idee hadden wat daar stond in die schuur. Nu kon ik er mee aan de haal.

 Dit stofje komt niet van een Stoffenspektakel. Ik had het gewoon nog ergens liggen.
 Nu het voorjaar met onwaarschijnlijk rasse schreden genaderd is heb ik nog even snel wat vrolijks in elkaar geflanst.
Het patroon komt uit La Mia Boutique september 2011
















En nog een.....per slot houden al die mooie dagen nog even aan en kan ik niet steeds in het zelfde jurkje lopen.
itsafits no 1029

8 reacties:

Corina zei

dat is zeker een mooie vonst en wat een mooie jurkjes heb je gemaakt het zijn ook hele mooie kleurrijke lappen geweest. Zul je de komende tijd veel plezier van hebben.

groetjes Corina

simoneannemone zei

Wat een leuke jurkjes zijn dit. Mooi die kleuren! Dat je ze maar veel mag dragen tijdens deze zonnige dagen.

Handig zo'n strijkmachine.

poetsie zei

Geweldige jurkjes, helemaal mijn smaak. Waar kan ik ze bestellen. :D Ik vind die digiprintjes toch zo geweldig.

Jos van KloskaCreAtief! zei

ben ook helemaal verliefd op die digiprints, snap zo dat je er mooie jurkjes van hebt gemaakt!!

Couture Carrie zei

Beautiful prints!

xoxox,
CC

Handige Handjes zei

Heel mooie jurkjes...die natuurlijkj perfect gestreken worden met je Elnapress. Wat een supervondst, en dat voor een tientje.

Tialda zei

Dat was een geweldige koop! Die elna, daar ga je veel plezier aan beleven.
Prachtige jurkjes, vooral die tweede print vind ik geweldig!,,

Marian zei

Zooo wat heb jij leuke jurkjes gemaakt, en die kringloop vonst...bofkont

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...