donderdag 8 maart 2012

stoffenspektakel



Ik ben een 'stoffenspektakel' fan. 
Vorig jaar ben ik naar Deventer geweest waar het spektakel vooral door voetbal hooligans veroorzaakt werd. 
Onlangs reisde ik af naar Barneveld waar ik in een lege Veluwehal ronddwaalde omdat ik de datum niet goed onthouden had. Geen spektakel dus...maar het stoffenspektakel in Zwolle was een groot succes. Wel 200 kramen. Het neusje van de zalm. De diversiteit was enorm.
 Het mooiste vond ik de kramen met digiprints. Daar ben ik mij echt aan te buiten gegaan. 
Zie hier mijn buit.













6 reacties:

poetsie zei

Schitterende buit gedaan Emmy. Heerlijk, nu kun je we ff vooruit.
Ik vergaapte me ook helemaal aan die prachtige digiprints. Ik kon niet kiezen. :-D

Corina zei

Zo dat is een mooie buit ben benieuwd wat er allemaal voor moois voorbij gaat komen.

groetjes Corina

Handige Handjes zei

Ik kan niet wachten tot in hier een mooi digiprintjurkje zie......Mooie lappen heb je gecoord.

Marian zei

ha ha, jij moet er wat voor doen om stofjes te kopen!!
Maar goed, lest best, je stofjes zijn prachtig...moet ik toch ook eens heen, naar so'n stoffen spektakel...

Couture Carrie zei

So beautiful!

xoxox,
CC

Tialda zei

Prachtige digiprints! Van de tweede stof heb ik vorig jaar een jurk gemaakt, krijg er altijd veel complimenten mee ;-)

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...